- Strona startowa
- Samochod
- Corvette
Aktualne oferty dla Corvette
-
Corvette C6 Coupe Corvette Automatik
€ 23 000,-- 125 000 km
- 12/2006
- 297 kW (404 KM)
- Używany
- 10 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-94377 Steinach -
Corvette C7 6.2L 1LT STINGRAY Automatik Targa Leder Bose
€ 56 900,-- 91 871 km
- 03/2018
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-30855 Langenhagen -
Corvette Z06 *TIKT-PERFORMANCE*670 PS*C6 Coupé 7.0
€ 82 000,-- 5 000 km
- 12/2007
- 493 kW (670 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-90411 Nürnberg -
Corvette C3 Stingray L88 Restomod Umbau
€ 99 000,-- 5 km
- 01/1973
- 427 kW (581 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85669 Pastetten -
Corvette C7 6.2 V8 Stingray Targa/BOSÈ/WIFI/APPLE/R19/20
€ 56 950,-- 6 514 km
- 07/2019
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-56744 Rennerod -
Corvette Z06 C7 Z06 6.2 3LZ/Targa/HUD/Keramik/Performance
€ 74 900,-- 49 900 km
- 11/2015
- 485 kW (659 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
322 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-28816 Stuhr -
Corvette Z06 6.2 V8 Targa Stingray/Headup/360°Einzelstück
€ 74 990,-- 15 995 km
- 07/2018
- 485 kW (659 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-81243 München -
Corvette C6 Coupe Corvette C6 Z51 (LS3) SchlüsselNr: 1006 / AAT
€ 40 000,-- 46 746 km
- 04/2009
- 321 kW (436 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
13 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-97332 Volkach -
Corvette C8 *STINGRAY*BOSE*NAVI*KAMERA*LEDER*R19*KLIMA*TOP
€ 99 980,-- 14 882 km
- 02/2021
- 370 kW (503 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41366 Schwalmtal
Należący do amerykańskiego koncernu General Motors (GM) producent samochodów Chevrolet w 1953 roku zaprezentował pierwszy model Corvette i w ten sposób rozpoczęła się historia pojazdu będącego wyjątkowym zjawiskiem, w którym przejawiały się nieustannie techniczne innowacje, a także regularne zmiany stref produkcyjnych oraz mniej lub bardziej pomysłowe transformacje w orientacji przemysłu motoryzacyjnego. Mimo kryzysu lat 70. i 80., który wpłynął na znaczne zmniejszenie sprzedaży, koncern GM niewzruszenie starał się poprzez Corvette zachować tradycję pierwszych samochodów sportowych. Ze względu na swój wyrazisty - niedający się pomylić z niczym innym wygląd oraz sprawiający wrażenie zawsze gotowego do wyścigowej jazdy - samochód Corvette zyskał miano auta kultowego. Co więcej, cena nie tak bardzo odbiegała od cen aut luksusowych. Status, którego świadomość miał macierzysty koncern pozwolił podjąć decyzję o tym, aby pojazd o bogatej tradycji w 2005 roku wprowadzić na rynek europejski jako własną markę podczas gdy odpowiadający mu wóz typu coupé oraz kabriolet na ojczystym amerykańskim rynku miał być sprzedawany jako Chevrolet Corvette.
Trzecia generacja Corvette wytyczyła wyobrażenie o supersamochodzie dla całej linii produkcyjnej
Dwie pierwsze generacje w początkowych latach produkcji, czyli od 1953 do 1962 oraz od 1963 do 1967, opierały się pod względem wyglądu na wzorcach włoskich oraz na odnoszących sukcesy brytyjskich sportowych samochodach tamtych czasów. Typowy, nieco agresywny styl, który był reprezentowany przez Corvette na lata zdefiniował obraz tego amerykańskiego sportowego auta. Dwusiedzeniowy wóz, którego karoseria w dużej mierze stworzona została z włókna szklanego został zaprezentowany w 1968 roku i z niedużym zmianami był sprzedawany aż do 1982 roku kiedy to na rynku pojawiła się długo oczekiwana trzecia generacja. Część przeznaczona dla pasażerów została przesunięta do tyłu, a przód został zdeterminowany przez niebywale długą maską. Wyraziście zakrzywione i szerokie nadkola stanowiły wyróżnik cechujący przede wszystkim pojazdy Corvette w wersji coupé i kabriolet. Ważne również były montowane od połowy lat 50. silniki w układzie V8, które generowały moc 400 KM i miały pojemność skokową wynoszącą aż 7 l. Nowa stylistyka i mniejsze silniki dla modelu Corvette z lat 80. Złudzenie związane z pojemnościami skokowymi zbiegło się w latach 70. z kryzysem paliwowym, który negatywnie wpłynął na sprzedaż Corvette na rynku amerykańskim. Konstruktorzy z GM zareagowali na taki obrót spraw i w 1984 roku wprowadzili na rynek mocno odchudzoną czwartą generację Corvette ze zmodernizowanym designem i zmienioną technologią silników. Z nowym silnikiem ALU w układzie V8 model Corvette wkroczył w nową, piątą serię, która była pierwszym seryjnym modelem przekraczającym magiczną barierę 300 km/h maksymalnej prędkości. Szósta generacja Corvette cechuje się wydajnością sportowego super auta W 2005 roku na rynek trafiła szósta generacja Corvette. Krótsza i mniejsza demonstrowała jednak już nie agresywny, ale ugrzeczniony wygląd. Pod maską krył się po raz pierwszy od rozpoczęcia produkcji jeszcze większy silnik V8 z pojemnością sokową przewyższającą 6 l, którego moc maksymalna wynosiła 442 KM (325 kW) i który rozpędzał Corvette do prędkości ponad 300 km/h, co stawiło to auto w rzędzie sportowych super samochodów. Zrezygnowano natomiast ze schowanych reflektorów do tej pory zapożyczanych z modeli coupé i z kabrioletów.