- Strona startowa
- Samochod
- Corvette
Aktualne oferty dla Corvette
-
Corvette C3 Einzelanfertigung best of the best
€ 165 000,-- 1 444 km
- 07/1969
- 552 kW (751 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-90607 Lauf -
Corvette C3 1973 Targa 454 Big Block 4 Speed
€ 46 000,-- 78 000 km
- 07/1973
- 265 kW (360 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-32791 Lage -
Corvette C6 6.0L V8 letzte Chance bis 29.03.23 - 22000€
€ 22 000,-- 57 330 km
- 02/2010
- 297 kW (404 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-15366 Hoppegarten -
Corvette C7 6.2L Stingray Targa Z51-P. Bose Memory 2x Cam
€ 58 900,-- 71 000 km
- 10/2014
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30855 Langenhagen -
Corvette C8 Modell 2023 - Sofort verfügbar-
€ 120 000,-- 100 km
- 03/2023
- 354 kW (481 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-86462 Langweid a. Lech -
Corvette C2 Sting Ray
€ 72 500,-- 26 794 km
- 03/1964
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2490 Balen -
Corvette C6 Grand Sport 60th years Edition LS3 Targa!!!
€ 43 990,-- 71 900 km
- 07/2013
- 321 kW (436 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-49328 Melle -
Corvette C6 Convertible Cabrio 6.2 V8 Indy Pace Car auto
€ 45 000,-- 21 210 km
- 07/2009
- 325 kW (442 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-92023 Campobello di Licata -
Corvette C7 Stingray*Targa*Auto*Bose*Navi*Alu19*Apple Car
€ 59 922,-- 28 733 km
- 06/2019
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64319 Pfungstadt
Należący do amerykańskiego koncernu General Motors (GM) producent samochodów Chevrolet w 1953 roku zaprezentował pierwszy model Corvette i w ten sposób rozpoczęła się historia pojazdu będącego wyjątkowym zjawiskiem, w którym przejawiały się nieustannie techniczne innowacje, a także regularne zmiany stref produkcyjnych oraz mniej lub bardziej pomysłowe transformacje w orientacji przemysłu motoryzacyjnego. Mimo kryzysu lat 70. i 80., który wpłynął na znaczne zmniejszenie sprzedaży, koncern GM niewzruszenie starał się poprzez Corvette zachować tradycję pierwszych samochodów sportowych. Ze względu na swój wyrazisty - niedający się pomylić z niczym innym wygląd oraz sprawiający wrażenie zawsze gotowego do wyścigowej jazdy - samochód Corvette zyskał miano auta kultowego. Co więcej, cena nie tak bardzo odbiegała od cen aut luksusowych. Status, którego świadomość miał macierzysty koncern pozwolił podjąć decyzję o tym, aby pojazd o bogatej tradycji w 2005 roku wprowadzić na rynek europejski jako własną markę podczas gdy odpowiadający mu wóz typu coupé oraz kabriolet na ojczystym amerykańskim rynku miał być sprzedawany jako Chevrolet Corvette.
Trzecia generacja Corvette wytyczyła wyobrażenie o supersamochodzie dla całej linii produkcyjnej
Dwie pierwsze generacje w początkowych latach produkcji, czyli od 1953 do 1962 oraz od 1963 do 1967, opierały się pod względem wyglądu na wzorcach włoskich oraz na odnoszących sukcesy brytyjskich sportowych samochodach tamtych czasów. Typowy, nieco agresywny styl, który był reprezentowany przez Corvette na lata zdefiniował obraz tego amerykańskiego sportowego auta. Dwusiedzeniowy wóz, którego karoseria w dużej mierze stworzona została z włókna szklanego został zaprezentowany w 1968 roku i z niedużym zmianami był sprzedawany aż do 1982 roku kiedy to na rynku pojawiła się długo oczekiwana trzecia generacja. Część przeznaczona dla pasażerów została przesunięta do tyłu, a przód został zdeterminowany przez niebywale długą maską. Wyraziście zakrzywione i szerokie nadkola stanowiły wyróżnik cechujący przede wszystkim pojazdy Corvette w wersji coupé i kabriolet. Ważne również były montowane od połowy lat 50. silniki w układzie V8, które generowały moc 400 KM i miały pojemność skokową wynoszącą aż 7 l. Nowa stylistyka i mniejsze silniki dla modelu Corvette z lat 80. Złudzenie związane z pojemnościami skokowymi zbiegło się w latach 70. z kryzysem paliwowym, który negatywnie wpłynął na sprzedaż Corvette na rynku amerykańskim. Konstruktorzy z GM zareagowali na taki obrót spraw i w 1984 roku wprowadzili na rynek mocno odchudzoną czwartą generację Corvette ze zmodernizowanym designem i zmienioną technologią silników. Z nowym silnikiem ALU w układzie V8 model Corvette wkroczył w nową, piątą serię, która była pierwszym seryjnym modelem przekraczającym magiczną barierę 300 km/h maksymalnej prędkości. Szósta generacja Corvette cechuje się wydajnością sportowego super auta W 2005 roku na rynek trafiła szósta generacja Corvette. Krótsza i mniejsza demonstrowała jednak już nie agresywny, ale ugrzeczniony wygląd. Pod maską krył się po raz pierwszy od rozpoczęcia produkcji jeszcze większy silnik V8 z pojemnością sokową przewyższającą 6 l, którego moc maksymalna wynosiła 442 KM (325 kW) i który rozpędzał Corvette do prędkości ponad 300 km/h, co stawiło to auto w rzędzie sportowych super samochodów. Zrezygnowano natomiast ze schowanych reflektorów do tej pory zapożyczanych z modeli coupé i z kabrioletów.