- Strona startowa
- Samochod
- Corvette
Aktualne oferty dla Corvette
-
Corvette
€ 22 000,-- 121 000 km
- 02/2002
- 253 kW (344 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28005 Madrid -
Corvette C3
€ 165 000,-- 1 234 km
- 07/1969
- 515 kW (700 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-85097 Ingolstadt -
Corvette C6 Coupe Corvette Coupe Automatik
€ 33 333,-- 73 300 km
- 02/2010
- 297 kW (404 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-46284 Dorsten -
Corvette C6 Coupe Corvette Coupe Automatik
€ 23 000,-- 120 000 km
- 08/2006
- 297 kW (404 KM)
- Używany
- 6 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-94377 Steinach -
Corvette C3 Cabrio -Sidepipes mit H-Zulassung
€ 23 499,-- 23 850 km
- 07/1968
- 221 kW (300 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-93077 Bad Abbach -
Corvette C6 Coupe Corvette Coupe
€ 31 500,-- 71 500 km
- 07/2006
- 297 kW (404 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
13 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-17255 Wesenberg -
Corvette C6 Coupe 6.2 V8
€ 35 000,-- 115 000 km
- 04/2008
- 321 kW (436 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
316 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-07028 Santa Teresa Gallura -
Corvette C7 6.2L STINGRAY Automatik Targa 1LT Leder Bose
€ 57 900,-- 55 382 km
- 05/2016
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30855 Langenhagen -
Corvette C7 6.2 V8 AT8 Z51 Cabrio 2LT H/UP LED KAMER
€ 50 850,-- 53 831 km
- 09/2015
- 343 kW (466 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
282 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49610 Quakenbrueck
Należący do amerykańskiego koncernu General Motors (GM) producent samochodów Chevrolet w 1953 roku zaprezentował pierwszy model Corvette i w ten sposób rozpoczęła się historia pojazdu będącego wyjątkowym zjawiskiem, w którym przejawiały się nieustannie techniczne innowacje, a także regularne zmiany stref produkcyjnych oraz mniej lub bardziej pomysłowe transformacje w orientacji przemysłu motoryzacyjnego. Mimo kryzysu lat 70. i 80., który wpłynął na znaczne zmniejszenie sprzedaży, koncern GM niewzruszenie starał się poprzez Corvette zachować tradycję pierwszych samochodów sportowych. Ze względu na swój wyrazisty - niedający się pomylić z niczym innym wygląd oraz sprawiający wrażenie zawsze gotowego do wyścigowej jazdy - samochód Corvette zyskał miano auta kultowego. Co więcej, cena nie tak bardzo odbiegała od cen aut luksusowych. Status, którego świadomość miał macierzysty koncern pozwolił podjąć decyzję o tym, aby pojazd o bogatej tradycji w 2005 roku wprowadzić na rynek europejski jako własną markę podczas gdy odpowiadający mu wóz typu coupé oraz kabriolet na ojczystym amerykańskim rynku miał być sprzedawany jako Chevrolet Corvette.
Trzecia generacja Corvette wytyczyła wyobrażenie o supersamochodzie dla całej linii produkcyjnej
Dwie pierwsze generacje w początkowych latach produkcji, czyli od 1953 do 1962 oraz od 1963 do 1967, opierały się pod względem wyglądu na wzorcach włoskich oraz na odnoszących sukcesy brytyjskich sportowych samochodach tamtych czasów. Typowy, nieco agresywny styl, który był reprezentowany przez Corvette na lata zdefiniował obraz tego amerykańskiego sportowego auta. Dwusiedzeniowy wóz, którego karoseria w dużej mierze stworzona została z włókna szklanego został zaprezentowany w 1968 roku i z niedużym zmianami był sprzedawany aż do 1982 roku kiedy to na rynku pojawiła się długo oczekiwana trzecia generacja. Część przeznaczona dla pasażerów została przesunięta do tyłu, a przód został zdeterminowany przez niebywale długą maską. Wyraziście zakrzywione i szerokie nadkola stanowiły wyróżnik cechujący przede wszystkim pojazdy Corvette w wersji coupé i kabriolet. Ważne również były montowane od połowy lat 50. silniki w układzie V8, które generowały moc 400 KM i miały pojemność skokową wynoszącą aż 7 l. Nowa stylistyka i mniejsze silniki dla modelu Corvette z lat 80. Złudzenie związane z pojemnościami skokowymi zbiegło się w latach 70. z kryzysem paliwowym, który negatywnie wpłynął na sprzedaż Corvette na rynku amerykańskim. Konstruktorzy z GM zareagowali na taki obrót spraw i w 1984 roku wprowadzili na rynek mocno odchudzoną czwartą generację Corvette ze zmodernizowanym designem i zmienioną technologią silników. Z nowym silnikiem ALU w układzie V8 model Corvette wkroczył w nową, piątą serię, która była pierwszym seryjnym modelem przekraczającym magiczną barierę 300 km/h maksymalnej prędkości. Szósta generacja Corvette cechuje się wydajnością sportowego super auta W 2005 roku na rynek trafiła szósta generacja Corvette. Krótsza i mniejsza demonstrowała jednak już nie agresywny, ale ugrzeczniony wygląd. Pod maską krył się po raz pierwszy od rozpoczęcia produkcji jeszcze większy silnik V8 z pojemnością sokową przewyższającą 6 l, którego moc maksymalna wynosiła 442 KM (325 kW) i który rozpędzał Corvette do prędkości ponad 300 km/h, co stawiło to auto w rzędzie sportowych super samochodów. Zrezygnowano natomiast ze schowanych reflektorów do tej pory zapożyczanych z modeli coupé i z kabrioletów.