- Strona startowa
- Samochod
- Rover
- Rover 75
Rover 75 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Rover 75, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Rover 75
-
Rover 75 2.0 CDTi Comfort
€ 2 990,-- 218 000 km
- 03/2003
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-10600 PLASENCIA -
Rover 75 Tourer 2.5 V6 Celeste Automatik Leder 1.Hand
€ 4 950,-- 189 000 km
- 01/2003
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-70734 Fellbach -
Rover 75 2.5 V6 Charme
€ 2 300,-- 133 000 km
- 12/1999
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-41065 mönchengladbach -
Rover 75
€ 1 900,-- 304 000 km
- 04/2004
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-8791 Waregem -
Rover 75 2.0 CDT Luxury
€ 4 000,-- 130 000 km
- 07/2001
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
190 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-8920 Langemark -
Rover 75 75+Tourer+2.0+cdti+Classic
€ 1 990,-- 283 000 km
- 06/2003
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00100 ROMA -
Rover 75 2,0 CDT A1-Paket Ds.
€ 1 200,-- 290 000 km
- 07/2002
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-2620 Neunkirchen -
Rover 75 2.0 V6 SHD Vollleder 89.700 km HU neu
€ 4 980,-- 89 700 km
- 06/2000
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-45879 Gelsenkirchen -
Rover 75 2,0 CDT A1-Paket Ds.
€ 9 900,-- 39 522 km
- 06/2000
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-4204 Reichenau im Mühlkreis
Wraz ze swoją specjalizującą się w samochodach terenowych i Sport Utility Vehicles (SUV-ach) marką Land Rover tradycyjny brytyjski producent Rover został dotknięty przez kryzys lat 70. XX wieku, który był utrapieniem branży motoryzacyjnej na Wyspach. Również roadster MG produkowany przez spółkę-córkę Rovera uznawany był przez długi czas za typowego przedstawiciela swojej klasy. Model zyskał podziw zwolenników małych dwusiedzeniowych pojazdów w całej Europie. Sprzedawana poza Wielką Brytanią pod własnym szyldem limuzyna klasy średniej nie mogła natomiast poszczycić się takim sukcesem. Wprowadzony na początku lat 90. XX wieku Rover 600 i 800 były autami niszowymi. Gdy markę w 1994 roku przejął producent BMW, inżynierowie Rovera mieli nadzieję na stabilizację pod niemiecką banderą. Miał w tym pomóc następca serii 600, który szedł duchem czasu. Zmianę miał przynieść zaprezentowany w 1998 roku Rover 75, który początkowo produkowany był jako limuzyna, a jego design w stylu retro miał przywoływać wspomnienia doskonałego, klasycznego, brytyjskiego auta. Kalkulacja producenta brzmiała następująco: pewne stylistyczne cechy, które byłyby wspólne z modelem premium, takim jak Jaguar, mogły sprawić, że nowa limuzyna będzie postrzegana jako atrakcyjna cenowo alternatywa dla Jaguara.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/rover/rover-75/rover-75-s-02.jpg" title="">
Benzynowe wersje modelu Rover 75
Rover 75 był odzwierciedleniem własnego rozwoju Rovera, jednak pod względem silników modele z napędem Diesla korzystały z doświadczeń bawarskiego właściciela marki. On z kolei na potrzeby limuzyny Rovera zmodyfikował swój silnik Diesla w wersji turbo o pojemności 2 litrów, który wykorzystano już w modelu Land Rover Freelander oraz seriach własnych aut BMW klasy średniej. W Roverze 75 zamontowano silnik o mocy 116 KM (85 kW). Oprócz niego dostępne były trzy wersje benzynowe, w których pojawiły się napędy Rovera. Model początkowy dostępny był do wyboru z silnikiem o pojemności skokowej 1,8 l i mocy 120 KM (88 kW), jak również większym dwulitrowym silnikiem o mocy 150 KM (110 kW). Topowy model V6 o pojemności skokowej 2,5 l zapewniał moc 177 KM (130 kW) i sprawiał, że Rover 75 przyspieszał aż do 220 km/h. W 2003 roku najmocniejszy model V8 o pojemności skokowej 4,6 l uzupełnił paletę silnikową benzynowców w programie nowego właściciela Rovera, którym był Ford. W tej wersji Rover 75 osiągał moc do 264 KM (194 kW), co dawało mu przyspieszenie do 243 km/h.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/rover/rover-75/rover-75-s-04.jpg" title="">
W 2001 roku kombi uzupełnia program serii Rover 75
W 2001 roku producent dopełnił paletę modeli przy pomocy wersji kombi, która była oferowana jako Rover 75 Tourer z takimi samymi silnikami. W 2004 roku obie wersje nadwoziowe Rovera 75 zostały poddane faceliftingowi, który pociągnął za sobą przede wszystkim zmiany wyglądu z przodu auta i sprawił, że samochód ogólnie stracił swoją stylistykę retro. Dodatkowo w ofercie były dwa turbodiesle o mocy 130 KM (96 kW) i 150 KM (110 kW) o pojemności 1,8 l, którymi zastąpiono wcześniejsze dwulitrowe modele. Pod względem skrzyni biegów model dostępny był z manualną pięciobiegową przekładnią oraz pięciobiegowym automatem. Limuzyny i kombi oferowano z liniami wyposażenia Classic, Club, Connoisseur i Contemporary. Dodatkowo na rynek wkroczyła limuzyna Rover 75 Vanden Plas w wariancie o większym rozstawie kół. Ze względu na niewypłacalność Rovera, do której doszło w 2005 roku oraz sprzedaż chińskiej firmie SAIC produkcja modelu Rover 75 w Europie została zakończona. Na chiński rynek od 2006 roku model produkowany jest nadal pod nazwą Roewe 7.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/rover/rover-75/rover-75-s-03.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/rover/rover-75/rover-75-s-01.jpg" title="">