- Strona startowa
- Samochod
- Volvo
- Volvo 740
Volvo 740 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volvo 740, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volvo 740
-
Volvo 740 GL
€ 6 000,-- 232 690 km
- 07/1987
- 60 kW (82 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-14776 Brandenburg -
Volvo 740 GL
€ 11 000,-- 340 000 km
- 05/1988
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Manualna
- Etanol
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-38580 Allevard -
Volvo 740 740 GL (740)
€ 3 333,-- 418 000 km
- 03/1985
- 60 kW (82 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-49413 Niedersachsen - Dinklage -
Volvo 740 2.0i GLE
€ 7 500,-- 102 000 km
- 06/1988
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-39042 Bressanone -
Volvo 740 SW 2.0i GLE
€ 4 990,-- 298 000 km
- 02/1985
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25123 Brescia -
Volvo 740 turbo intercooler essence
€ 8 500,-- 194 000 km
- 04/1988
- 118 kW (160 KM)
- Oldtimer
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4577 modave -
Volvo 740 GLE AUTOMATIK/SCHIEBEDACH/KLIMA/OLDTIMER
€ 12 490,-- 58 600 km
- 07/1987
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-61352 Bad Homburg Vor Der Höhe -
Volvo 740
€ 10 300,-- 150 000 km
- 04/1988
- 116 kW (158 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-43010 Ponte Taro -
Volvo 740 Turbo Station Wagon
€ 15 500,-- 243 114 km
- 01/1989
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris
Wraz ze swoimi limuzynami i wersjami kombi serii Volvo 240 szwedzki konstruktor samochodów Volvo zaprezentował na początku lat 70. XX wieku modele w klasie średniej, które stały się symbolem skandynawskiej stylistyki samochodowej i ustaliły kryteria bezpieczeństwa pasażerów. Grube zderzaki z warstwą gumy i wyraźnie kanciaste ukształtowanie dachu stały się w tym okresie cechami charakterystycznymi szwedzkich samochodów. Istotne elementy techniczne modelu producent przejął jednak od poprzednika z lat 60., więc inżynierowie rozpoczęli prace przy nowej generacji, w której miały być uwzględnione zwłaszcza wymagania klientów na coraz ważniejszym dla Szwedów rynku amerykańskim. W roku modelowym 1982 weszły na rynek pierwsze samochody nowej serii produkcyjnej pod nazwą Volvo 760. W latach 1984 i 1985 producent poszerzył paletę modeli o wersję wejściową, która trafiła do sprzedaży jako limuzyna i kombi z nazwą serii produkcyjnej Volvo 740. Samochody Volvo 740 były wytwarzane do roku 1992 i stanowiły zaawansowaną technicznie alternatywę produkowanych równolegle Volvo 240.
Model 740 schodzi z taśmy jako limuzyna i kombi
Przy długości 4,80 m i szerokości około 1,75 m limuzyny i kombi Volvo 740 posiadały prawie takie same wymiary co poprzednicy. Modele serii produkcyjnej Volvo 240 stały się wzorem także przy tworzeniu nowej generacji. I tak samochody serii 740 otrzymały podobne masywne zderzaki i prawie pionowo ustawiony tylny słupek dachu z prawie pionowo nachyloną także w limuzynach tylną szybą. Mocno wystający w samochodach czterodrzwiowych tył sprawiał więc takie wrażenie, jakby był inspirowany przez amerykańskie limuzyny klasy luksusowej. Natomiast wersje kombi na skutek lekko klinowo zakończonego przodu uzyskały bardziej dynamiczny kształt niż pięciodrzwiowe samochody serii 200.
Silniki Turbo w modelu Volvo 740
W modelach wejściowych Szwedzi montowali silniki czterocylindrowe, które w wersjach Turbo Volvo 740 pozwalały osiągać moc od 115 KM (85 kW) do 165 KM (121 kW). W przypadku silników wysokoprężnych stosowano sześciocylindrowe zespoły napędowe z turbodoładowaniem, przy których model 740 mógł uzyskać do 122 KM (90 kW).