- Strona startowa
- Samochod
- Volvo
- Volvo 940
Volvo 940 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volvo 940, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volvo 940
-
Volvo 940 Volvo 940 2.4 turbo diesel
€ 25 000,-- 165 000 km
- 04/1996
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1654 Beersel -
Volvo 940 940SE 2,3l turbo modèle 🇺🇸
€ 9 999,-- 115 000 km
- 01/1991
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-7190 ecaussinnes -
Volvo 940 940 SW 2.0 s.a. Polar
€ 6 200,-- 160 000 km
- 05/1998
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00122 Roma -
Volvo 940 Volvo 945 * Klima * Leder * Sitzheizung *Top
€ 13 500,-- 112 720 km
- 01/1994
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-81547 München -
Volvo 940 SW 2.0 i Turbo Polar
€ 3 200,-- 360 000 km
- 12/1995
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-23900 Lecco -
Volvo 940 940 SW 2.0 s.a. Polar Super
€ 11 000,-- 100 600 km
- 09/1997
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-35014 FONTANIVA -
Volvo 940 Polar
€ 5 500,-- 243 000 km
- 01/1996
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6440 Froidcha pelle -
Volvo 940 940 SW 2.0 s.a. Polar Super
€ 3 500,-- 360 000 km
- 06/1995
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-67100 67100 -
Volvo 940 Estate 2.3 Turbo
€ 5 900,-- 300 000 km
- 05/1994
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-08440 Barcelona
Limuzynami i kombi swojej Serii 700 szwedzki producent samochodów Volvo zaprezentował na początku lat 80. generację modeli wyższej klasy średniej wyróżniających się ponadprzeciętną ochroną pasażerów oraz dużą powierzchnią bagażową (w przypadku kombi). Koncept ten miał charakteryzować wizerunek tradycyjnej szwedzkiej marki także w przyszłości, tak więc projektując następną generację, Skandynawowie pracowali przede wszystkim nad dalszym udoskonaleniem systemu bezpieczeństwa. Prototyp wyższej klasy średniej osiągnął w 1990 roku dojrzałość pozwalającą na produkcję seryjną i został zaprezentowany pod nazwą Volvo 940. Podczas gdy niezwykle kanciasta karoseria kombi niemal nie zmieniła się wizualnie w stosunku do pięciodrzwiowych Volvo 740, zjeżdżające z taśm produkcyjnych limuzyny Volvo 940 otrzymały nowy wygląd z zaokrągloną rufą.
W roku produkcyjnym 1997 Volvo 940 zmienia nazwę na Volvo S90/V90
940 pozostawał w ofercie przez niemal sześć lat do roku 1996, kiedy to producent przemianował tę linię produkcyjną, wprowadzając oznaczenia serii S90 oraz V90. Volvo 940 były ostatnimi modelami, jakie konstruktor zaprojektował samodzielnie przed przystąpieniem do amerykańskiego koncernu Forda. Jego pojazdy, zwłaszcza kombi linii 940, stały się w wielu krajach niezmiernie lubianymi youngtimerami, ponieważ po wmontowaniu dwóch dodatkowych miejsc w bagażniku używać ich można jako siedmiosiedzeniowców.
Jako pięciosiedzeniowe kombi Volvo 940 oddaje do dyspozycji ponad 1000 l przestrzeni ładunkowej
Przy bagażniku o długości ponad jednego metra i szerokości dokładnie 1,5 m, do Volvo 940 kombi z seryjnym wyposażeniem i pięcioma siedzeniami załadować można 1000 l bagażu. Po złożeniu tylnych siedzeń pojemność ładunkowa zwiększa się dwukrotnie, do ponad 2000 l. Dodatkowym plusem jest to, że po złożeniu tylnego siedzenia kombi tym transportować można ładunki o długości do 1,94 m. Przy takiej pojemności kombi 940 mogły równać się niemalże z klasą małych samochodów transportowych. Ze względu na swoją bezkompromisowo skierowaną na maksymalne wykorzystanie powierzchni konstrukcję, Volvo 940 należało do największych kombi na rynku.
Nowe wytyczne systemu bezpieczeństwa dla Volvo 940 od 1993 roku produkcji
Już od chwili wprowadzenia go na rynek w 1990 roku Volvo 940 uznany został za jeden z najbezpieczniejszych modeli, jakie oferowali producenci w wyższej klasie średniej. W 1993 Szwedzi jeszcze bardziej ulepszyli ochronę przeciwzderzeniową, wyposażając swoje limuzyny i kombi w system zwany Side Impact Protection System (SIPS). W tym celu 940 otrzymały specjalne podpory zabezpieczające w drzwiach i w przednich siedzeniach, a w połowie lat 90. także dodatkowe boczne poduszki powietrzne.
Wersje silnikowe Volvo 940
W pierwszej wersji silnikowej szwedzki konstruktor posłużył się czterocylindrowymi motorami o klasie pojemności 2 l, dzięki którym Volvo 940 dochodził do maksymalnej mocy 112 KM (82 kW). Najlepszym modelem w wersji z czterema cylindrami był Volvo 940 z silnikiem turbo, który osiągał moc 165 KM (121 kW). Wśród Diesli stosowane były sześciocylindrowe silniki o mocy od 82 KM (60 kW) do 122 KM (90 kW).