- Strona startowa
- Samochod
- Volvo
- Volvo XC 70
Volvo XC70 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volvo XC70, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volvo XC 70
-
Volvo XC70 D5/ 185PS/ Momentum AWD/Leder/Automatik
€ 5 200,-- 218 300 km
- 07/2008
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26624 Südbrookmerland -
Volvo XC70 D5 Summum Geartronic
€ 5 990,-- 280 000 km
- 10/2008
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-39300 TORRELAVEGA -
Volvo XC70 2.4 d5 Momentum awd 185cv
€ 8 000,-- 160 000 km
- 12/2009
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
199 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-18033 Camporosso -
Volvo XC70 D4 Geartronic Momentum Automaat
€ 18 500,-- 13 500 km
- 08/2014
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2070 Zwijndrecht -
Volvo XC70 AWD 2.4D D5/2006/1e eigenaar/107.000km/Automaat
€ 12 500,-- 107 000 km
- 06/2006
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3740 Bilzen -
Volvo XC70 Inscription D4 AWD *HEICO*171kW*Euro6*
€ 19 950,-- 176 388 km
- 10/2015
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-64319 Pfungstadt -
Volvo XC70 D4 Momentum AWD Aut. 181
€ 20 500,-- 76 000 km
- 03/2015
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
169 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-41011 Sevilla -
Volvo XC70 D4 AWD MOM GEAR
€ 12 000,-- 238 000 km
- 06/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-12051 Alba - Cuneo - Cn -
Volvo XC70 D5 AWD SUMMUM GEARTRONIC
€ 9 900,-- 254 915 km
- 11/2011
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-39100 Bolzano
Potwierdzenie atestem dobrego prowadzenia w trudnych warunkach nawierzchniowych w przypadku limuzyn i kombi szwedzkiego producenta samochodów Volvo zainicjowano z chwilą wprowadzenia na rynek 200. serii w połowie lat 70. XX wieku. Samochody udowodniły swoją wytrzymałość podczas śnieżnych szwedzkich zim, a także na wiejskich terenach amerykańskiego wschodniego wybrzeża pełnych ubitych szutrowych dróg, nie zaś jezdni asfaltowych. Jako element konsekwentnego rozwoju producent wzbogacił swoją zaprezentowaną w 1996 roku pod nazwą Volvo V 70 serię produkcyjną kombi o offroadowy wariant, który w 2000 roku wszedł na rynek jako Volvo XC 70 Cross Country kilka lat przed wersją Sport Utility Vehicle (SUV) Volvo XC 90.
Szerokie elementy z tworzywa sztucznego wyznaczały stylistykę pierwszego Volvo XC 70
Volvo XC 70 zostało skonstruowane na platformie kombi Volvo V 70, otrzymało jednak przedłużony o dziesięć centymetrów do 2,76 m rozstaw kół oraz nadwozie z prześwitem większym o czternaście centymetrów. Pokryte tworzywem sztucznym nadkola i szerokie plastikowe zderzaki z zabezpieczeniem podwozia z przodu i z tyłu odróżniały Volvo XC 70 pierwszej generacji od standardowego modelu kombi serii V70. Odpowiednio do offroadowego wyglądu samochodu we wszystkich modelach z wyjątkiem najmniejszego z silnikiem benzynowym montowany był seryjnie stały napęd na cztery koła, który miał zoptymalizować zachowanie Volvo XC 70 podczas jazdy na nieutwardzonych podłożach i na śniegu.
Silniki Volvo XC 70 montowane od 2000 do 2007 roku
Od 2000 do 2007 roku Volvo XC 70 było oferowane z dwoma silnikami benzynowymi i Diesla do wyboru. Każdy z nich dysponował pięciocylindrowym zespołem napędowym z turbodoładowaniem. Najmniejszy wariant stanowił początkowo 2,4-litrowy silnik benzynowy z przednim napędem o mocy 193 KM (142 kW), który zużywał średnio 10,5 litra paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 250 g/km). Od 2002 roku motor zastąpiono silnikiem o pojemności skokowej 2,5 litra i mocy 209 KM (154 kW), który przy napędzie na cztery koła w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów zużywał 11,3 litra benzyny 95, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla na poziomie 270 g/km. Jako samochód z silnikiem wysokoprężnym Volvo XC 70 występował w wersji o pojemności 2,4 l i mocy 163 KM (120 kW) oraz z mocniejszym pięciocylindrowym napędem o mocy 185 KM (136 kW). Duży silnik Diesla osiągał średnie zużycie paliwa 7,5 litra, co odpowiadało emisji dwutlenku węgla wynoszącej 199 g/km.
W 2007 roku do sprzedaży trafiła druga generacja Volvo XC 70
W zaprezentowanej w 2007 roku drugiej generacji Volvo XC 70 odznaczało się znacznie bardziej eleganckim kształtem przodu, co osiągnięto przede wszystkim w wyniku rezygnacji z podwyższonego zabezpieczenia podwozia, a także dzięki polakierowaniu osłony chłodnicy oraz zamontowaniu elementów aluminiowych dolnej osłony przedniego zderzaka i reflektorów przeciwmgłowych. Wbudowanie w tylny zderzak aluminiowej osłony podwozia sprawiło, że Volvo XC 70 także z tyłu sprawiało wrażenie samochodu bardziej uporządkowanego. Ogólnie rzecz biorąc zamiast preferowanej wcześniej offroadowej stylistyki, Szwedzi wyraźnie podkreślili lifestyle’owe elementy kombi. Praktyczne modyfikacje pojawiły się także we wnętrzu, w którym na skutek zwiększonego do 2,81 metra rozstawu kół pasażerowie mieli więcej przestrzeni.
Napęd przedni i na cztery koła w Volvo XC 70
W kolejnej generacji Volvo XC 70 otrzymało nowy sześciocylindrowy silnik benzynowy odpowiadający normie emisji spalin Euro5, który początkowo występował tylko w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła. Z zespołem napędowym z turbodoładowaniem o mocy 285 KM (210 kW) Volvo XC 70 mogło osiągnąć prędkość 210 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w ciągu 7,6 sekundy. Przeciętne zużycie paliwa wynosiło 11,5 l przy emisji dwutlenku węgla na poziomie 269 g/km. Silnik Diesla z turbodoładowaniem i napędem na cztery koła uzyskiwał w Volvo XC 70 moc 205 KM (151 kW) i pozwalał na osiągnięcie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w czasie 8,4 sekundy. Silnik Diesla w połączeniu z ręczną sześciobiegową skrzynią zużywał średnio 7,0 l paliwa przy emisji dwutlenku węgla wynoszącej 186 g/km. Wysokoprężny napęd o zredukowanej mocy do 175 KM (129 kW) był dostępny z przednim napędem, który w wersji z ręczną skrzynią biegów zużywał przeciętnie 6,0 l paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 159 g/km) i stanowił tym samym najbardziej ekonomiczny model tej serii.