- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Civic
Honda Civic Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Civic, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Civic
-
Honda Civic *KLIMA*HU/AU NEU*
€ 3 500,-- 166 747 km
- 04/2004
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14974 Ludwigsfelde -
Honda Civic Civic 1.8 i-VTEC 3p. Type S Absol.i-P LE
€ 4 500,-- 211 408 km
- 07/2008
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
156 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-13030 Caresanablot - Vercelli - Vc -
Honda Civic 1.8 i-VTEC Automatik Elegance | AHK
€ 14 790,-- 58 000 km
- 10/2016
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
150 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85521 Ottobrunn - München -
Honda Civic Lim. 5-trg. 1.5 Sport Plus PANO ACC RFK
€ 18 900,-- 123 500 km
- 07/2018
- 134 kW (182 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-65366 Geisenheim -
Honda Civic 1.4i Sport
€ 1 290,-- 279 450 km
- 11/2003
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-56566 Neuwied -
Honda Civic 1.0 5 porte Elegance Navi
€ 14 950,-- 95 000 km
- 03/2019
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
110 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25080 Molinetto Di Mazzano - Brescia - Bs -
Honda Civic 1.4 Type S i-VTEC 1.Hd. Sitzh. Insp. Neu!
€ 6 990,-- 122 382 km
- 06/2011
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
135 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-22946 Trittau -
Honda Civic Limousine 1.5 Turbo CVT Comfort
€ 16 970,-- 81 200 km
- 09/2018
- 134 kW (182 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-15236 Frankfurt (Oder) Markendorf -
Honda Civic Civic 2.0 Hev eCVT Sport
€ 32 900,-- 50 km
- 08/2025
- 135 kW (184 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Elektryczno-benzynowy
-
3,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
90 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25080 Molinetto Di Mazzano - Brescia - Bs
Model Honda Civic jest dostępny na rynku od ponad 40 lat. Japoński koncern rozpoczął produkcję tego kompaktowego samochodu w 1972 roku. Civic zastąpił wtedy swoich poprzedników, czyli N3600 i N600 i był odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy potrzebowali auta niedużego, zdolnego do oszczędnego pokonywania długich dystansów, a przy okazji idealnie nadającego się do sprawnego poruszania się w ruchu miejskim. Do tej pory producent samochodów z Japonii zaprezentował aż dziewięć generacji Civica. Każde jego kolejne pokolenie przechodziło modernizacje i stylistyczne przeobrażenia, ścigając w ten sposób zmiany w modzie samochodowej. Samochód Civic w ósmym wydaniu pojawił się na rynku w 2005 roku i szybko zyskał wiele pozytywnych opinii, przede wszystkim dzięki radykalnym zmianom w wyglądzie, które kontynuowane były w kolejnej, o sześć lat późniejszej odsłonie modelu. Był to ukłon w stronę tych kierowców, którzy cenią sobie na co dzień sportowy sznyt i nietuzinkowy styl pojazdu. Futurystyczne detale, takie jak przednie i tylne światła, krótki, ale mocno zarysowany przód oraz obła budowa i trójkątne zintegrowane z korpusem wydechy, sprawiły, że "ósemka", a potem "dziewiątka" stała się pojazdem wyrazistym i zauważanym. Autorem nowej stylistyki był japoński projektant Toshiyuki Okumoto. We wnętrzu pojazdu postawiono na mocną, nieco może "kosmiczną", ale przejrzystą stylistykę deski rozdzielczej i konsoli centralnej. Honda Civic nie traci więc na wartości z racji swoich niewątpliwych walorów estetycznych. Pojazd oferuje także wygodną przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. W ramach ósmej generacji Honda wypuściła na rynek także model Type-R oraz pojazd hybrydowy, który posiadał dwa silniki, benzynowy i elektryczny. Pojazd ten został nagrodzony tytułem Motor Trend (2006). Ostatnie generacje Hondy Civic produkowano w wielu krajach świata. Poza Japonią samochód opuszczał także fabryki m.in. w Anglii, USA, Pakistanie, Kanadzie i w Brazylii.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-civic/honda-civic-m-02.jpg" title="">
...przez ponad 40 lat istnienia modelu
Pierwsza generacja pojawiła się na początku lat 70. Pojazd miał mocno ścięty tył, długą maskę i okrągłe reflektory, a rynkowy sukces został podparty tytułem "Samochodu Roku" przyznanym przez japońskie fachowe media motoryzacyjne. Model ten produkowano w wersji hatchback oraz kombi. Druga generacja Hondy Civic zasiliła rynek w 1979 roku. Do pojazdów typu hatchback i kombi dołączył sedan. Ten model, podobnie jak poprzedni, bił rekordy sprzedaży, które szacowano w milionach sztuk. Kolejna Honda cechowała się bardziej nowoczesną sylwetką, kompaktowymi tylnymi światłami oraz sportowym wyglądem. Samochód trzeciej generacji trafił do sprzedaży w 1983 roku w wersji hatchback, sedan i shuttle. Szerokie prostokątne reflektory i długie listwy tylnych świateł to typowe cechy tego pojazdu. Czwarta generacja z 1987 roku także wpisywała się w nowoczesne trendy. Poza interesującym wyglądem inżynierowie Hondy zaproponowali też szerszy wybór silników, jednak przełomem technologicznym był model pochodzący z 1991 roku Honda Civic piątej generacji. Oprócz zaokrąglenia jej kształtów postawiono na bezpieczeństwo. Honda Civic 5 to pojazd z poduszkami powietrznymi i systemem ABS. Ponadto nowością były silniki: VTEC-E oraz SOHC-VTEC. Dzięki temu klienci mogli kupić samochód znacznie bardziej oszczędny od poprzedników. Jeśli zaś chodzi o szóstą generację popularnego Civica, to inżynierowie Hondy nie zapomnieli o miłośnikach sportowej jazdy - specjalnie dla nich powstała dwudrzwiowa Honda Civic coupé. Szósta generacja była produkowana w różnych wariantach w latach 1995-2000. Kolejną stylistyczną woltą było wypuszczenie na rynek siódmej wersji popularnego Civica. Tu wyraźnie było widać nowoczesną, zwartą bryłę samochodu, znacznie powiększone reflektory, podniesioną górną linię pojazdu, a także zmodernizowane zawieszenie, w którym na przedniej osi zastosowano kolumny MacPhersona. Jeśli chodzi o wnętrze, to Honda Civic 7 otrzymała przejrzyście i intuicyjne zaprojektowaną konsolę centralną, zaś całość była utrzymana w przyjaznej oku dość minimalistycznej formie. Dostępna od 2005 roku ósma generacja Hondy Civic to, po faceliftingu to samochód o zadziornym wyglądzie. Model "z pazurem" spodobał się nie tylko Europie, w której od lat miał ugruntowaną opinię, ale także w USA. Wąska linia reflektorów i tylnych świateł oraz kształt przypominający kapsułę nadawały samochodowi w wersji hatchback niezwykłego wyglądu. Z kolei ten sam model w typie sedan był piękną limuzyną z charakterem. Ostatnia, dziewiąta generacja zjechała z taśm produkcyjnych po raz pierwszy w 2011 roku.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-civic/honda-civic-m-01.jpg" title="">
Honda Civic 8 - silniki i spalanie
W Hondach Civic ósmej serii montowano głównie benzynowe jednostki napędowe, ale także wysokoprężne Diesle. W obu przypadkach były to silniki trwałe o zadowalających osiągach. Także samochód używany z tej edycji będzie prezentował doskonałe działanie i niesłabnącą moc. Pośród silników benzynowych można wymienić następujące pojemności i moce: R4 1,3 Hybrid (moc: 95 KM), R4 1,4 DSi (moc: 83 KM), R4 1,8 VTEC (moc: 140 KM), R4 2,0 VTEC (moc: 201 KM) dla wersji Type R. Diesel, jedyny zaimplementowany w tych pojazdach, to R4 2,2 i-CTDi (moc: 140 KM). Zużycie paliwa w tym modelu Civic można uznać za oszczędne. Silniki benzynowe o mniejszych pojemnościach generowały konsumpcję paliwa na poziomie między 5,7 a 6,8 l na 100 km w cyklu mieszanym, przy czym jednostka napędowa w pojeździe hybrydowym była najbardziej oszczędna. Silnik o pojemności 2,0 l potrzebował na przebycie dystansu 100 km trochę ponad 10 l benzyny, natomiast samochody zaopatrzone w silnik Diesla spalały na tym dystansie ok. 6,5 l oleju napędowego.