- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Civic
Honda Civic Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Civic, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Civic
-
Honda Civic 5-trg. 1.5 Sport Plus NAVI ACC LED PANO
€ 20 490,-- 50 500 km
- 06/2018
- 134 kW (182 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58675 Hemer -
Honda Civic 5p 1.0 Comfort 126cv - NEOPATENTATI
€ 12 490,-- 155 000 km
- 01/2019
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
1 -
134 g/km (c.miesz)
1
Dealer, IT-38121 Trento - TN -
Honda Civic Camera/leder/navigatie
€ 14 999,-- 87 058 km
- 02/2018
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
1 -
117 g/km (c.miesz)
1
Dealer, BE-3730 Hoeselt -
Honda Civic 1.0 VTEC ELEGANCE AUTOMATIK NAVI+LED+ACC
€ 19 450,-2 - 54 397 km
- 03/2022
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
1 -
147 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-46395 Bocholt -
Honda Civic Elegance
€ 14 495,-- 38 654 km
- 10/2015
- 104 kW (141 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
1 -
152 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-67346 Speyer -
Honda Civic Civic 2.0 hev Elegance ecvt
€ 28 240,-- 1 km
- 03/2025
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-29121 Piacenza -
Honda Civic 1.0 Elegance VTEC Navi Kamera PDC Sitzheizung
€ 14 990,-- 101 776 km
- 08/2019
- 95 kW (129 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36251 Bad Hersfeld -
Honda Civic 5p 1.4 i-vtec Elegance
€ 4 590,-- 188 500 km
- 03/2011
- 73 kW (99 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
1 - - (g/km)
Dealer, IT-20090 Buccinasco - Milano - MI -
Honda Civic e:HEV 2.0 i-MMD Sport SHZ NAVI ACC LED
€ 37 790,-2 - 10 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 105 kW (143 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
1 -
113 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-58675 Hemer
Model Honda Civic jest dostępny na rynku od ponad 40 lat. Japoński koncern rozpoczął produkcję tego kompaktowego samochodu w 1972 roku. Civic zastąpił wtedy swoich poprzedników, czyli N3600 i N600 i był odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy potrzebowali auta niedużego, zdolnego do oszczędnego pokonywania długich dystansów, a przy okazji idealnie nadającego się do sprawnego poruszania się w ruchu miejskim. Do tej pory producent samochodów z Japonii zaprezentował aż dziewięć generacji Civica. Każde jego kolejne pokolenie przechodziło modernizacje i stylistyczne przeobrażenia, ścigając w ten sposób zmiany w modzie samochodowej. Samochód Civic w ósmym wydaniu pojawił się na rynku w 2005 roku i szybko zyskał wiele pozytywnych opinii, przede wszystkim dzięki radykalnym zmianom w wyglądzie, które kontynuowane były w kolejnej, o sześć lat późniejszej odsłonie modelu. Był to ukłon w stronę tych kierowców, którzy cenią sobie na co dzień sportowy sznyt i nietuzinkowy styl pojazdu. Futurystyczne detale, takie jak przednie i tylne światła, krótki, ale mocno zarysowany przód oraz obła budowa i trójkątne zintegrowane z korpusem wydechy, sprawiły, że "ósemka", a potem "dziewiątka" stała się pojazdem wyrazistym i zauważanym. Autorem nowej stylistyki był japoński projektant Toshiyuki Okumoto. We wnętrzu pojazdu postawiono na mocną, nieco może "kosmiczną", ale przejrzystą stylistykę deski rozdzielczej i konsoli centralnej. Honda Civic nie traci więc na wartości z racji swoich niewątpliwych walorów estetycznych. Pojazd oferuje także wygodną przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. W ramach ósmej generacji Honda wypuściła na rynek także model Type-R oraz pojazd hybrydowy, który posiadał dwa silniki, benzynowy i elektryczny. Pojazd ten został nagrodzony tytułem Motor Trend (2006). Ostatnie generacje Hondy Civic produkowano w wielu krajach świata. Poza Japonią samochód opuszczał także fabryki m.in. w Anglii, USA, Pakistanie, Kanadzie i w Brazylii.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-civic/honda-civic-m-02.jpg" title="">
...przez ponad 40 lat istnienia modelu
Pierwsza generacja pojawiła się na początku lat 70. Pojazd miał mocno ścięty tył, długą maskę i okrągłe reflektory, a rynkowy sukces został podparty tytułem "Samochodu Roku" przyznanym przez japońskie fachowe media motoryzacyjne. Model ten produkowano w wersji hatchback oraz kombi. Druga generacja Hondy Civic zasiliła rynek w 1979 roku. Do pojazdów typu hatchback i kombi dołączył sedan. Ten model, podobnie jak poprzedni, bił rekordy sprzedaży, które szacowano w milionach sztuk. Kolejna Honda cechowała się bardziej nowoczesną sylwetką, kompaktowymi tylnymi światłami oraz sportowym wyglądem. Samochód trzeciej generacji trafił do sprzedaży w 1983 roku w wersji hatchback, sedan i shuttle. Szerokie prostokątne reflektory i długie listwy tylnych świateł to typowe cechy tego pojazdu. Czwarta generacja z 1987 roku także wpisywała się w nowoczesne trendy. Poza interesującym wyglądem inżynierowie Hondy zaproponowali też szerszy wybór silników, jednak przełomem technologicznym był model pochodzący z 1991 roku Honda Civic piątej generacji. Oprócz zaokrąglenia jej kształtów postawiono na bezpieczeństwo. Honda Civic 5 to pojazd z poduszkami powietrznymi i systemem ABS. Ponadto nowością były silniki: VTEC-E oraz SOHC-VTEC. Dzięki temu klienci mogli kupić samochód znacznie bardziej oszczędny od poprzedników. Jeśli zaś chodzi o szóstą generację popularnego Civica, to inżynierowie Hondy nie zapomnieli o miłośnikach sportowej jazdy - specjalnie dla nich powstała dwudrzwiowa Honda Civic coupé. Szósta generacja była produkowana w różnych wariantach w latach 1995-2000. Kolejną stylistyczną woltą było wypuszczenie na rynek siódmej wersji popularnego Civica. Tu wyraźnie było widać nowoczesną, zwartą bryłę samochodu, znacznie powiększone reflektory, podniesioną górną linię pojazdu, a także zmodernizowane zawieszenie, w którym na przedniej osi zastosowano kolumny MacPhersona. Jeśli chodzi o wnętrze, to Honda Civic 7 otrzymała przejrzyście i intuicyjne zaprojektowaną konsolę centralną, zaś całość była utrzymana w przyjaznej oku dość minimalistycznej formie. Dostępna od 2005 roku ósma generacja Hondy Civic to, po faceliftingu to samochód o zadziornym wyglądzie. Model "z pazurem" spodobał się nie tylko Europie, w której od lat miał ugruntowaną opinię, ale także w USA. Wąska linia reflektorów i tylnych świateł oraz kształt przypominający kapsułę nadawały samochodowi w wersji hatchback niezwykłego wyglądu. Z kolei ten sam model w typie sedan był piękną limuzyną z charakterem. Ostatnia, dziewiąta generacja zjechała z taśm produkcyjnych po raz pierwszy w 2011 roku.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-civic/honda-civic-m-01.jpg" title="">
Honda Civic 8 - silniki i spalanie
W Hondach Civic ósmej serii montowano głównie benzynowe jednostki napędowe, ale także wysokoprężne Diesle. W obu przypadkach były to silniki trwałe o zadowalających osiągach. Także samochód używany z tej edycji będzie prezentował doskonałe działanie i niesłabnącą moc. Pośród silników benzynowych można wymienić następujące pojemności i moce: R4 1,3 Hybrid (moc: 95 KM), R4 1,4 DSi (moc: 83 KM), R4 1,8 VTEC (moc: 140 KM), R4 2,0 VTEC (moc: 201 KM) dla wersji Type R. Diesel, jedyny zaimplementowany w tych pojazdach, to R4 2,2 i-CTDi (moc: 140 KM). Zużycie paliwa w tym modelu Civic można uznać za oszczędne. Silniki benzynowe o mniejszych pojemnościach generowały konsumpcję paliwa na poziomie między 5,7 a 6,8 l na 100 km w cyklu mieszanym, przy czym jednostka napędowa w pojeździe hybrydowym była najbardziej oszczędna. Silnik o pojemności 2,0 l potrzebował na przebycie dystansu 100 km trochę ponad 10 l benzyny, natomiast samochody zaopatrzone w silnik Diesla spalały na tym dystansie ok. 6,5 l oleju napędowego.
Zobacz więcej
- 1Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
- 2Możliwość odliczenia VAT-u