Aktualne oferty dla Lada
-
Lada 1200 1200 S, 1200, 2101, VAZ 2101, Lada 2101
€ 1 000,-- 61 000 km
- 03/1983
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-86633 Neuburg a.d. Donau -
Lada Vesta 1.6 16V Luxus Automatik
€ 6 999,-- 129 000 km
- 04/2017
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-04860 Torgau -
Lada Niva 1.7i 4X4
€ 1 950,-- 28 000 km
- 11/2009
- 60 kW (82 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
233 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59557 Lippstadt -
Lada Kombi
€ 1 250,-- 23 500 km
- 09/1986
- 48 kW (65 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-01328 Dresden -
Lada Niva préparée compétition à finir
€ 6 500,-- 1 km
- 01/1978
- 87 kW (118 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-30100 Alès -
Lada 1200 1200
€ 1 500,-- 99 999 km
- 07/1975
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-44628 Herne -
Lada 1200 VAZ 2101
€ 5 000,-- 58 080 km
- 06/1987
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-7971 Basècles -
Lada Niva 1..6GLX 4X4
€ 5 450,-- 58 000 km
- 08/1992
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-7334 Hautrage -
Lada 2101 Rallye-Auto historisch mit FIA-Wagenpass
€ 27 500,-- 1 500 km
- 02/1978
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-3400 Klosterneuburg
W czasach gospodarki planowej w krajach Europy Wschodniej radzieckiemu producentowi samochodów AwtoWAS na kilka dekad przypadła rola modelowego przedsiębiorstwa. Należała do niego marka Łada, która cieszyła się wśród klientów z Europy Wschodniej wysokim prestiżem. Co więcej w latach 70. modele Łady stały się ważnym dobrem eksportowym do państw ościennych. Na długo przed tym, kiedy południowokoreański producent zaczął kusić niskimi cenami, radziecki twórca samochodów próbował za pomocą pojazdu Wołga oferować atrakcyjne ceny początkowe dla modeli bazujących na Fiacie i od lat 80. z samodzielnie rozwijaną linią samochodów chciał pozyskać przestrzeń na zachodnioeuropejskich rynkach. Do tego potrzebna była jednak technika, która niekoniecznie reprezentowała najnowsze osiągnięcia, ale była wytrzymała i przyjazna w użytkowaniu. Offroadowy klasyk oraz ulepszone rozwiązania techniczne pozwoliły utrzymać markę Łada
Marka Łada została stworzona z pomocą koncernu Fiat
W 1966 roku plany na nowoczesne radzieckie przedsiębiorstwo produkujące samochody przybrały kształty, a włoski koncern Fiat został wybrany na głównego kooperanta. Włosi wybudowali pierwsze zakłady AwtoWASu i dali nowemu przedsiębiorstwu prawa w postaci licencji na budowanie limuzyny klasy średniej czyli Fiata 124, którego modele z początkiem lat 70. trafiły na rynek z szeroką paletą silników do wyboru jako Łada 1200, 1300, 1500 oraz Łada 1600. Od 1979 roku była produkowana zupełnie nowa generacja limuzyn i pojazdów typu kombi na eksport – był to model Łada Niva.
Samochody osobowe marki Łada kierowane na eksport
W klasie pojazdów kompaktowych Rosjanie wprowadzili na rynek w 1984 roku model limuzyny - Ładę Samra, której silnik był stworzony przez tego samego niemieckiego konstruktora, który pracował dla Porsche. Rok później zaprezentowano nowy pojazd – jeszcze większa limuzynę o nazwie Łada Aleko. W 1995 roku Łada Samara zastała zastąpiona przeznaczonym na eksport modelem Łada 2110, która z kolei była reklamowana jako sedan. Rok 2008 zaowocował w nowy samochód z linii pojazdów kompaktowych – Łada Priora doczekała się trzech wersji jako limuzyna i kombi jak również jako dwudrzwiowe coupé. W 2005 roku w klasie małych samochodów znalazła się również Łada Kalina, z której obok nadwodzia hatchback i sedan wyewoluowało także kombi.
Klasyczna Łada Niva jako najwyższy model w klasie pojazdów terenowych
W 1976 roku AwtoWAS poszerzyło swoją ofertę o model terenowy Łada Niva, który bez gruntownych zmian był produkowany przez kilka dekad. Czterosiedzeniowy pojazd trafiał na eksport tylko w wersji z silnikiem o mocy 81 KM (60 kW), jednak dzięki napędowi na obie osie w trybie full-time jako narzędzie pracy i terenówka o prostych rozwiązanych technicznych był respektowany na wielu zagranicznych rynkach. Łada Niva, pochodząca ze starego silnikowego programu generowała ponad 220 gramów CO2 na kilometr. Zaś możliwość transportu ważącego 1,5 t ładunku, a do tego cena zakupu czyniła z tego pojazdu wzięty model w klasie aut terenowych.