Aktualne oferty dla Dacia
-
Dacia Sandero SANDERO 1.0 TCe 110
€ 11 450,-- 15 km
- 01/2025
- 81 kW (110 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe ECO-G
€ 11 450,-- 10 km
- 01/2025
- 74 kW (101 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
93 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Dacia Duster 1.0 TCe GPL 4x2 Essential
€ 16 400,-- 9 km
- 02/2025
- 74 kW (101 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
115 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Dacia Sandero 1.6 Stepway II*Klima*wenig KM*
€ 5 990,-- 22 500 km
- 08/2012
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-46240 Bottrop -
Dacia Dokker 5-Sitzer PDC
€ 4 490,-Możliwość odliczenia VAT-u - 24 668 km
- 10/2019
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-06130 Halle -
Dacia Sandero 1.2i / Airco / Bluetooth / Radar de Recul/GARANTIE
€ 7 490,-- 14 000 km
- 01/2016
- 54 kW (73 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6238 Luttre -
Dacia Sandero II Stepway Prestige 0.9 TCe 90 KLIMA NAVI
€ 8 350,-- 44 000 km
- 05/2016
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85354 Freising -
Dacia Sandero Essential SCe 75 1.Hand, HU/AU NEU, Freisprecheinr
€ 7 490,-- 31 000 km
- 04/2019
- 54 kW (73 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-27474 Cuxhaven -
Dacia Duster BENZINE 21200 KM NIEUWSTAAT
€ 12 850,-- 21 200 km
- 03/2022
- 75 kW (102 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
138 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9681 Nukerke
Osoby poszukujące możliwie najatrakcyjniejszego cenowo auta wcześniej czy później trafiają na Dacię. Ta marka samochodów z rumuńskiego regionu zwanego Wołoszczyzną myśli przede wszystkim praktycznie. Jej przystępne cenowo pojazdy nie są wprawdzie tak komfortowe, jak niemieckie luksusowe auta, ale nie są one też jedynie tanie. U Dacii próżno szukać szerokiego wyboru akcesoriów i spektakularnego designu. Jednak zarówno w przypadku używanych, jak i nowych aut można stwierdzić, że lepszego auta za niższą cenę praktycznie nie da się kupić. Jest tu jednak małe „ale”. Chociaż cena samochodu jest nieprawdopodobnie niska, kierowca musi iść na kilka ustępstw. Atmosfera dobrobytu nie jest celem Dacii, a wyposażenie wewnątrz jest z reguły uwarunkowane czystą wydajnością. Jednak gdy chodzi o to, co w nowoczesnym aucie najważniejsze, nie trzeba obawiać się ograniczeń. Komfort jazdy ma w przypadku Dacii kluczowe znaczenie. Również w używanych pojazdach technika jest wysoko rozwinięta, a ich jakość jest wyjątkowo wysoka nawet w przypadku samochodów z drugiej ręki. Dacia nie jest już światowym liderem, jednak Ci, którzy kalkulują na zimno z pewnością znajdą w propozycjach rumuńskiej marki praktyczne auto na co dzień.
Wyjątkowo popularne, używane modele Dacii
Komfort zapewniany przez poszczególne modele Dacii zależy w używanych autach od poziomu wyposażenia. Duża część dodatkowego ekwipunku nie jest oferowana na samym początku. Jednak wszystkie modele, począwszy od Dustera aż po Sandero, mają jedną cechę wspólną, mianowicie są bardzo trwałe. W przeciwieństwie do marek premium Dacia nie traci znacząco na wartości. Jest ku temu powód. Jako spółka - córka firmy Renault rumuński producent odwołuje się do sprawdzonych technologii. Pojazdy nie wygrywają wprawdzie konkursów innowacyjności, ale są doskonale przystosowane do bezproblemowego pokonywania autostrad, szos i miejskich ulic. Przedstawiamy trzy modele Dacii, w przypadku których używane auta są tak samo przekonujące jak nowe egzemplarze.
Automobile Dacia - z rzymskiej przeszłości Rumunii do międzynarodowej przyszłości
Ten rumuński producent aut powstał w 1952 roku pod nazwą Uzina de Autoturisme Pitești (UAP) , co można przetłumaczyć po prostu jako fabryka samochodów Pitești. UAP była początkowo dostawcą dla zakładów produkujących samochody ciężarowe. Jednak w połowie lat 60. fabrykę zmodernizowano i przebudowano, tym samym uzyskując w pełni funkcjonalny zakład. Już wtedy podczas konfliktu na linii wschód - zachód Renault okazał się pomocnym partnerem. Gdy w 1968 roku chłodno kończyła się praska wiosna, z taśmy zjeżdżały pierwsze Dacie jako wersje licencyjne Renault 8. Nazwa marki nieprzypadkowo przywodzi na myśl historię Rumunii jako części Cesarstwa Rzymskiego. Kraina zwana Dacją – z łacińskiego: Dacia – rozpościerała się w II wieku n.e. na terenie obecnej Rumunii. W 1978 roku początkowo zakończyła się współpraca z Renault. Wyprodukowano jednak jeszcze wiele pojazdów oparciu o modele francuskiego producenta. Przykładowo, do 2004 roku zbudowano w Pitești około dwóch milionów egzemplarzy Dacii 1300. Auto, nie bez powodu, uważane jest za rumuńskiego Volkswagena, dodatkowo, opiera się na Renault 12, którego zaprojektowano i produkowano w latach 70.
Tajemnica Daci: nowe czy używane – auto za niewielkie pieniądze
Aktualne modele Dacii, które dostępne są już w wersji używanej
Klasa | Model | Okres produkcji | Informacje |
---|---|---|---|
kompaktowa | Dacia Sandero | od 2012 (2 generacja) | Model oparty na Renault Clio (4. generacji), po raz pierwszy ESP i wspomaganie kierownicy w standardzie, wariant Stepway zapewnia więcej miejsca na nogi. |
kompaktowa | Dacia Logan | od 2012 (2. generacja) | Limuzyna dostępna tylko w Hiszpanii i Portugalii, w wersji kombi Logan MCV. |
SUV | Dacia Duster | od 2010 | Model oparty na płycie podłogowej B, w znacznym stopniu opracowanej przez Nissana. Dużo części konstrukcyjnych ze starszych modeli Renault Clio i Megane, silniki wywodzą się z Renault Scenic. |
kompaktowy van | Dacia Lodgy | od 2012 | Model oparty na płycie podłogowej B Renault-Nissana. Produkowany w marokańskim Tangierze na rynek europejski i afrykański. |
kombivan | Dacia Dokker | od 2012 | Model oparty na Dacii Lodgy produkowany w marokańskim Tangierze. Nazwa wywodzi się z angielskiego dock worker (robotnik portowy). |