- Strona startowa
- Samochod
- Maserati
Aktualne oferty dla Maserati
-
Maserati Ghibli Ghibli 3.0 V6 ds 250cv auto my16 E6
€ 23 900,-- 170 209 km
- 09/2016
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
158 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-12062 Roreto di Cherasco - Cn -
Maserati Ghibli V6 Diesel
€ 24 490,-- 157 030 km
- 01/2015
- 183 kW (249 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-36022 Cassola - Vi -
Maserati Ghibli 3.0D V6 AUT. BOWERS & WILKINS ***NP:€87.675,-**
€ 23 950,-- 143 000 km
- 03/2014
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
158 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8490 Varsenare -
Maserati Ghibli Diesel S 3.0D V6 bi-turbo ! FULL options! Wrap!
€ 26 900,-- 150 000 km
- 06/2015
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-3970 Leopoldsburg -
Maserati Ghibli Ghibli Hybrid Vollleder*Keyl*Xenon*Kamera*20°*
€ 46 980,-- 51 944 km
- 01/2021
- 243 kW (330 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
172 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53489 Sinzig -
Maserati Ghibli 3.0 D Autom. - GPS - Leder - Open Dak -Topstaat!
€ 26 990,-- 170 805 km
- 08/2016
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
158 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9810 Eke -
Maserati Ghibli 3.0 V6 Diesel 250 CV - Granlusso
€ 35 900,-- 78 816 km
- 03/2018
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
191 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20092 Cinisello Balsamo - Milano -
Maserati Levante GranLusso Q4 Navi Leder Panoramaschiebedach
€ 38 210,-Możliwość odliczenia VAT-u - 131 250 km
- 04/2020
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
268 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-26125 Oldenburg -
Maserati Ghibli 3.0 V6 430 Q4 GranSport LED 20Z Harman
€ 38 188,-Możliwość odliczenia VAT-u - 116 756 km
- 07/2018
- 316 kW (430 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-79111 Freiburg im Breisgau
W czasie włoskiej złotej ery konstruowania samochodów powstały we Włoszech cztery niezależne przedsiębiorstwa motoryzacyjne specjalizujące się w unikatowej stylistyce, luksusie i imponującej mocy silników – cechy te były doskonałe do tego, aby wyostrzyć aktualny profil marki. Firma Lamborghini zarabiała na produkcji traktorów, dopiero w 1964 roku do swojej działalności dodała segment samochodowy, chcąc równocześnie wkroczyć na rynek z pojazdem o agresywnej stylistyce, który miały w założeniu być najszybszym sportowym autem świata. Ferrari jako znany już na rynku gracz, o znamiennej reputacji i rozpoznawalnej nazwie, próbował, oprócz linii pojazdów oznaczonych liczbą 365, chciał wspólnie z koncernem Fiat przetestować niedrogi samochód z podstawowym wyposażeniem, którym był Dino. Nowa w branży marka, De Tomaso, zbudowała wyczynowe maszyny wyścigowe w oparciu o amerykańską technologię budowy silników. Czwarty i zarazem najstarszy włoski producent samochodów to założona w 1914 roku przez pięciu braci firma Maserati, produkująca sportowe pojazdy pod własnym nazwiskiem. Maserati to przede wszystkim propozycje tradycyjne typu Gran Turismo o klasyczniej stylistyce. Jednak z początkiem lat 60. marka zaproponowała sportowy samochód o czterech drzwiach (w języku włoskim „quattroporte”) i pod tym względem znacznie różniła się od konkurencji. Przeznaczana dla czterech osób wyścigowa limuzyna w gamie pojazdów Maserati Quattroporte została po raz pierwszy zaprezentowana w 1963 roku i przetrwała, mimo zmian własnościowych, jako jedyna oryginalna linia samochodów. Po tym jak przedsiębiorstwo w latach 70. najpierw przeszło w ręce koncernu Citröen, a dziesięć lat później Maserati, bolońską markę z tradycjami wykupiła firma-konkurent, czyli De Tomaso, by w 1993 roku przejść w ręce koncernu Fiat.
Klasyczne coupé i kabriolety Maserati
Pierwszy model Maserati z przeznaczeniem do normalnego użytkowania Włosi zaprezentowali w 1947 roku. Pod nazwą Maserati kryło się dwusiedzeniowe coupé lub kabriolet, które w krótkiej serii trafiło na rynek. Pod koniec lat 50. pojawił się model Maserati 3500 GT Sebring, a potem stworzone w oparciu o niego mocne coupé Maserati 5000 GT, które było produkowane do połowy lat 60. Następcą po linii pojazdów GT był zaprezentowany w 1963 roku Maserati Mistral, coupé dostępne z siedzeniami 2+2 oraz kabriolet. Te samochody równocześnie ugruntowały pozycję i renomę marki Maserati.
Maserati Ery Wiatru
Jako następcę modelu Sebring producent wprowadził w 1966 roku najwyższy wyposażeniowo model z silnikiem V8, który otrzymał nazwę Maserati Ghibli i jako coupé i kabriolet był produkowany do 1973 roku. Następnie w latach 1973-1982 marka zaproponowała modele coupé Maserati Khamsin, który ze swoim przodem o kształcie klina i składanymi reflektorami stanowił typowy sportowy wóz z lat 70. Maserati Bora (1972-1978) oraz wypuszczony po nim model Maserati Merak (1973-1982) to pierwsze propozycje marki, które otrzymały środkowy silnik, wytworzony wyłącznie dla pojazdów typu coupé. Równolegle do modeli ochrzczonych imionami wiatrów marka Maserati stworzyła pojazdy typu coupé nazwane na cześć torów wyścigowych: Maserati Indy (1969-1975) i Maserati Kyalami (1976-1983).
Czas Maserati z doładowaniem BiTurbo
Kiedy właścicielem marki była firma De Tomaso, wprowadzono nową technikę BiTurbo, aby pomóc pogrążonej w kryzysie branży. Najwyższym modelem zostały pojazdy Maserati Shamal (1989-1996) oraz Maserati Karif (1988-1992) produkowane jako coupé. Po raz pierwszy od lat pojawił się także otwarty model Maserati, który sprzedawano pod nazwą Maserati Spyder.
Nowa linia modelowa Maserati
Strategia związana z pojazdami BiTurbo klasy średniej okazała się klapą, ale nowy właściciel, czyli Fiat, chciał odbudować renomę Maserati. Klasyczny Maserati Quattroporte został ukończony w zupełnie nowej odsłonie w 2003 roku i pojawił się na rynku jako piąta generacja tego modelu. Tradycja pojazdów coupé została utrzymana dzięki Maserati 3200 GT (1998-2001) oraz skromnemu Maserati Coupé, nazwanym jego następcą. Od 2007 roku produkowane są samochody z linii Maserati Gran Turismo. Następnie stworzone wersje opierały się najpierw na Maserati Spyder (2001-2007), a potem były dostępne pod nazwą Maserati Gran Cabrio.
Zobacz więcej
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC