- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche Carrera GT
Porsche Carrera GT Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche Carrera GT, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche Carrera GT
-
Porsche Carrera GT 911 Carrera GTS Cabriolet *HAL*SITZLÜF*SPORTABGAS*
€ 187 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - 100 km
- 06/2024
- 353 kW (480 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
249 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-77855 Achern -
Porsche Carrera GT 5.7i - 8 700 kms, GT Silver
€ 1 450 000,-- 8 700 km
- 11/2004
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
429 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-75007 Paris -
Porsche Carrera GT 911 carreta 4S cabriolet turbo look
€ 65 000,-- 73 000 km
- 07/2004
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-27100 Pavia - PV -
Porsche Carrera GT
€ 2 099 990,-- 300 km
- 02/2010
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-50171 Kerpen -
Porsche Carrera GT / BOSE / Schalensitze / Leder in terrakotta
€ 1 399 000,-- 16 317 km
- 11/2004
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-40468 Düsseldorf -
Porsche Carrera GT *1 BESITZ*PERFEKT*SERVICE_NEU_21415€
€ 1 990 000,-- 6 500 km
- 04/2005
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
422 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-4210 Unterweitersdorf -
Porsche Carrera GT GTS 353 kW (480 PS), Automatik
€ 184 790,-Możliwość odliczenia VAT-u - 100 km
- 06/2024
- 353 kW (480 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
249 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49084 Osnabrück -
Porsche Carrera GT Carrera GTS PDK
€ 129 990,-- 29 945 km
- 05/2015
- 321 kW (436 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
202 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-31100 TOULOUSE -
Porsche Carrera GT 5.7i
€ 1 250 000,-- 27 140 km
- 06/2004
- 450 kW (612 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
17,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
429 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4020 Jupille
Dla prawie wszystkich konstruktorów samochodów, którzy chcą być widoczni w segmencie wysokowydajnych pojazdów sportowych, zaangażowanie w profesjonalny sport wyścigowy należy do nieodzownego elementu polityki przedsiębiorstwa. Prestiż związany z sukcesami na torze wyścigowym wzmacnia wizerunek marki. Często sukcesy odnoszone na torze stanowią odpowiedź na międzynarodowy regulamin dotyczący homologacji modeli i późniejszego wykorzystania zastosowanych w nich technologii do uruchomienia seryjnej produkcji danego pojazdu. Niemiecka marka tworząca sportowe auta Porsche regularnie brała udział w wyścigach, w tym w legendarnym wyścigu 24 h Le Mans, gdzie modele takie jak Porsche 959 lub Porsche 911 GT1 osiągały doskonałe wyniki. W tradycję wpisał się także spotykany na drogach, choć wyprodukowany w niskonakładowej serii 1 300 egzemplarzy w 2003 roku model Porsche Carrera GT, który do 2006 roku pozostawał najmocniejszym pojazdem typu cabrio w programie modelowym producenta ze Stuttgartu - Zuffenhausen.
Stylistyka przypominająca rakietę modelu Porsche Carrera GT
Podczas gdy Porsche Carrera GT z przodu niewiele różnił się od modelu Porsche 911 z tego samego roku, tył pojazdu stanowił nie dającą się z niczym pomylić konstrukcję i ewidentnie kwalifikował pojazd ten do właściwej klasy aut: sportowych super samochodów. Tam, gdzie w innych podobnych pojazdach z silnikiem umieszczonym po środku można było rzucić okiem na ich mechanizm napędowy przez przezroczystą szybę, w modelu Porsche Carrera GT uformowano wybrzuszenia przypominające torpedy, włożone w długą klapę pod którą pracował silnik. Wysuwany spoiler, którego kontury płynnie łączyły się z poprowadzonymi nad tylnymi światłami wypustkami, jak również idealnie wyprofilowany tył, wizualnie przypominały rakietę.
Dzięki zastosowaniu włókna węglowego Porsche Carrera GT zyskał masę wyścigową
W konstrukcji długiego na 4,61 m i wysokiego tylko na 1,17 m wozu zastosowano wynalezione specjalnie dla wyścigowych maszyn ultralekkie materiały jak włókno węglowe, z którego wykonano siedzenia, podwozie, karoserię oraz chowany w przestrzeni ładunkowej pod maską dach typu targa. Przy rozłożonym dachu przestrzeń ta oferowała 76 litrów objętości ładunkowej. Bez ładunku model ten ważył 1380 kg. Producent zrezygnował jednak z montowania elektronicznego systemu ESP. Ceramiczne tarcze hamulcowe z ABS-em oraz zaimplementowany na tylnej osi mechanizm różnicowy sprawiały, że pojazd był łatwiejszy do opanowania.
Porsche Carrera GT rozpędzał się od 0 do 100 km w czasie 3,9 s
Jako jednostkę napędową producent zaproponował dla modelu Porsche Carrera GT wolnossący silnik widlasty o pojemności skokowej wynoszącej 5,7 litra. Motor w układzie V10 był sprzężony z sześciostopniową skrzynią biegów, która była obsługiwana manualnie. Dzięki mocy 612 KM (450 kW) silnik rozpędzał samochód ten do prędkości 350 km/h. Prędkość 200 km/h osiągał w imponującym czasie 9,9 s, zaś 3,9 s potrzebował, aby rozpędzić się do pierwszej setki.