- Strona startowa
- Samochod
- Volkswagen
- Volkswagen Multivan
Aktualne oferty dla Volkswagen Multivan
-
Volkswagen T5 Transporter Bus Multivan Startline
€ 9 990,-- 270 000 km
- 05/2007
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-33397 Rietberg -
Volkswagen T5 Multivan T5 Bus Multivan Comfortline"TÜV"GARANTIE"
€ 17 999,-- 165 000 km
- 03/2013
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
214 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-09120 Chemnitz -
Volkswagen T5 Multivan Multivan Highline ABT-Webasto-DVD-20 Zoll
€ 17 990,-- 161 500 km
- 12/2009
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
205 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12277 Berlin -
Volkswagen T6 Multivan Generation Six LED / AHK
€ 26 995,-Możliwość odliczenia VAT-u - 202 147 km
- 08/2015
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
175 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36381 Schlüchtern -
Volkswagen T5 Transporter T5 Multivan 7 Si Life Xen 17" AHK SiHz Tempo PDC
€ 18 450,-- 150 000 km
- 03/2013
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
207 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-98587 Herges-Hallenberg -
Volkswagen T6 Multivan Multivan Highline Vollausstattung
€ 32 950,-- 119 000 km
- 08/2017
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
173 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-33659 Bielefeld -
Volkswagen T5 Multivan DPF Startline
€ 11 900,-- 259 611 km
- 11/2008
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
219 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-17358 Torgelow -
Volkswagen T5 Multivan VW Routan 7 Sitzer, V6, elektr. Schiebetüren
€ 11 000,-- 178 000 km
- 06/2012
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-75334 Straubenhardt -
Volkswagen T5 Multivan DPF United
€ 17 900,-- 192 000 km
- 02/2009
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
8,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
219 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-55246 Mainz-Kostheim
Po tym jak koncern Volkswagen rozpoczął w latach pięćdziesiątych seryjną produkcję pierwszego Transportera T1, kupujący szybko mogli stwierdzić, że minibus, określany potocznie mianem „Bulli” był w stanie przewieźć znacznie więcej, niż tylko dziewięciu pasażerów oraz nieporęczny ładunek. Po zdemontowaniu siedzeń i włożeniu materaca T1 zamieniał się bez większego wysiłku i bez specjalnej rozbudowy w wersji Westfalia w idealny kamper marki własnej. Volkswagen zmodyfikował to wielofunkcyjne zastosowanie, opracowując w połowie lat 80. swój własny koncept samochodu, łączącego właściwości Transportera, samochodu rodzinnego i kampera. Tak oto na bazie VW T3 powstał pierwszy VW Multivan, który został zaprezentowany na IAA we Frankfurcie w 1985 roku, a rok później był już seryjnie produkowany. Jego cechy charakterystyczne to składany trzymiejscowy rząd tylnych siedzeń, dający po złożeniu dużo miejsca leżącego, składany stolik, obrotowe siedzenie kierowcy, a za nim siedzenie pojedyncze, zamontowane odwrotnie do kierunku jazdy.
Przemiana VW Multivan w dużą limuzynę
Koncepcja VW Multivan idealnie sprostała oczekiwaniom nabywców. Samochód, który łatwo prowadził się podczas codziennej jazdy, a w razie potrzeby zamieniał się w wygodne posłanie lub w Transporter o powierzchni załadunkowej czterech metrów kwadratowych, znajdował rocznie ponad 10.000 właścicieli i został tym samym najlepszym kamperem w swojej klasie. Volkswagen dzięki edycjom specjalnym takim jak VW Multivan Magnum, Blue i White Star uczynił z początkowo nieco rustykalnego VW Multivana elegancki kamper z wbudowaną lodówką przenośną oraz znakami rozpoznawczymi takimi jak aluminiowe felgi, niższe zawieszenie i szersze opony. Ostatnie modele VW Multivan bazujące na VW T3 tworzyły w 1992 roku grupę kultowych Bulli z edycji limitowanej. Wraz z wprowadzeniem VW T4 z napędem na przód, producent z Wolfsburga utworzył z serii Multivan duże limuzyny wysokiej jakości z różnymi wersjami wyposażenia, od dynamicznego modelu specjalnego VW Multivan Atlantis, aż do salki konferencyjnej na kółkach VW Multivan Business.
Modele VW Multivan
Modele VW Multivan od 1992 roku miały w podstawowym wyposażeniu kompletną zabudowę wnętrza, w środkowym rzędzie pojedyncze siedzenia z oparciami, montowane odwrotnie do kierunku jazdy, na życzenie wpinane zasłony, drugą baterię oraz wbudowaną w siedzenie lodówkę przenośną. VW Multivans Allstar oraz Classic to modele, które pojawiły się na rynku w 1993 roku jako siedmioosobowe samochody z wyposażeniem zwiększającym komfort jazdy, na które składała się klimatyzacja, obrotomierz, elektrycznie podnoszone oraz podgrzewane szyby. Od 1995 roku modele VW Multivan seryjnie dysponowały wspomaganiem kierownicy. W kolejnej serii VW Multivan opartej na VW T5 Volkswagen od 1999 roku oferował VW Multivan po raz pierwszy jako dużą limuzynę z montowanymi na szynach siedzeniami środkowymi, które można było ustawić także w pozycji zgodnej z kierunkiem jazdy. Modelem początkowym z ograniczonym wyposażeniem standardowym był VW Multivan Startline. Dużo lepiej wyposażone były wersje Comfortline oraz Highline. VW Multivan United dysponował sportowym zawieszeniem, a VW Multivan PanAmericana, który zastąpił VW Multivan syncro, miał już napęd na cztery koła. W VW Multivan Business producent z Wolfsburga umieścił nawet biurko na kółkach z nowoczesnymi urządzeniami komunikacyjnymi. Od 2007 roku VW Multivan istniał w dwóch wersjach o różnym rozstawie kół (2,92 metra i 3,32 metra), przy czym większy model był w stanie zaoferować maksymalnie osiem miejsc siedzących.
Silniki napędzające VW Multivan
Pierwsze modele VW Multivan bazujące na VW T3 były oferowane w latach 1985-1990 z silnikami benzynowymi o mocy 50 KM (37 kW), motorami typu Boxer o mocy 92 KM chłodzonymi cieczą oraz jednostkami Turbodiesel o mocy 70 KM (51 kW). W 1996 roku Volkswagen po raz pierwszy zastosował silniki TDI o mocy między 88 KM (65 kW) a 151 KM (111 kW). Nowocześniejsze silniki Diesla o pojemności skokowej 1,9 l rozwijały moc 84 KM (62 kW) i 102 KM (75 kW), a większe silniki o pojemności 2,5 l zapewniały moc 131 KM (96 kW) lub 174 KM (128 kW). Od końca 2006 roku VW Multivan można było zamówić z filtrem cząsteczek stałych. W 1996 roku zastosowano silnik benzynowy V6 o mocy 204 KM (150 kW), który w serii modeli VW T5 w 2003 roku został wyparty przez jeszcze mocniejszy motor o mocy 235 KM (173 kW) z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Silnik Otto o mniejszej mocy 116 KM (85 kW) był dostępny z pięciobiegową przekładnią. Zużycie paliwa w VW Multivan wynosiło ─ w zależności od układu napędowego ─ 13,3 l (przy emisji dwutlenku węgla 316 g/km) dla modelu z silnikiem benzynowym i napędem na cztery koła oraz 8 litrów (przy emisji dwutlenku węgla wynoszącej 199 g/km) dla wariantu z najmniejszym silnikiem Diesla.