Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
peugeot-4007-l-01.jpg

Peugeot 4007

Peugeot 4007 Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 4007, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

W latach 90. przy pracach nad pierwszą dużą limuzyną francuski koncern samochodowy Peugeot-Citroën postawił na współpracę z inżynierami włoskiego Fiata. Producenci ci obecni byli na rynku raczej w segmencie aut mniejszych. W celu obniżenia kosztów zdecydowali się wspólnie pracować nad modelem „Eurovana”. Na początku nowego tysiąclecia Francuzi dojrzeli do poszerzenia oferty o kompaktowe vany, crossovery i SUV-y. Koncern dysponował technologią modelu Peugeot 308, który miał się stać bazą dla vanów takich jak Peugeot 5008. Przy pracach nad modelem SUV-a Peugeot zdecydował się na wykorzystanie technologii japońskiego Mitsubishi. Produkcję seryjną pierwszego SUV-a Peugeota 4007 Francuzi rozpoczęli w roku 2007.

Bliźniacze modele Peugeota 4007

Peugeot 4007 o długości 4,63 m, szerokości 1,80 m i wysokości 1,70 m prezentuje wymiary typowe dla klasy kompaktowych SUV-ów o wadze do dwóch ton. Oferowany w wersji pięcio- lub siedmioosobowej Peugeot 4007 powstał na płycie podłogowej Mitsubishi Outlandera drugiej generacji. Nie tylko prace projektowe prowadzono wspólnie, także produkcja Peugeota 4007 odbywała się w zakładach Mitsubishi, w których wykorzystywano płytę podłogową Outlandera. Powstawały w ten sposób aż trzy bliźniacze modele: Peugeot 4007, nieco odmienny stylistycznie Citroën C-Crosser oraz Mitsubishi Outlander. Wszystkie trzy modele produkowane na rynki europejskie zjeżdżały z taśmy montażowej w holenderskich zakładach Mitsubishi. Także gama jednostek napędowych wszystkich SUV-ów była podobna.

Jednostki napędowe Peugeota 4007

Na niektórych europejskich rynkach Peugeot 4007 oferowany był wyłącznie w topowej wersji z silnikiem Diesla i napędem na cztery koła. Silnik Peugeota o pojemności 2,2 l generuje moc maksymalną 156 KM (115 kW) i pozwala na uzyskanie prędkości maksymalnej 200 km/h. Według informacji producenta średnie zużycie ropy w wersji dieslowskiej wynosi 7,0 l. Emisja CO2 kształtuje się na poziomie 185 g/km. Diesel spełnia wymogi normy Euro5 i pracuje z sześciobiegową skrzynią manualną albo przekładnią automatyczną. Przez pewien czas dostępna była wersja benzynowa o pojemności 2,4 l i mocy 170 KM (125 kW).