Aktualne oferty dla Skoda
-
Skoda Octavia 2.0 TDi Sportline DSG 12999€ NETTO FULL OPTION
€ 12 999,-- 153 000 km
- 12/2021
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
102 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3840 Borgloon -
Skoda Praktik
€ 1 800,-- 107 680 km
- 05/2011
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-03159 Döbern -
Skoda Superb Combi Elegance
€ 4 700,-- 266 735 km
- 06/2010
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
162 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-03159 Döbern -
Skoda Superb 2.0 tdi Laurin&Klement 190cv dsg
€ 15 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 170 000 km
- 09/2017
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35028 Piove Di Sacco - Padova - Pd -
Skoda Kamiq 1.0 TSI G- tec * CNG
€ 11 980,-- 70 821 km
- 07/2021
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
3,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
95 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-01237 Dresden -
Skoda Octavia SW 1.9 TDi Ambiente
€ 1 650,-- 200 873 km
- 01/2009
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
135 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1910 Kampenhout -
Skoda Fabia 1.2 GPL
€ 3 450,-- 89 000 km
- 06/2010
- 51 kW (69 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Skoda Octavia 1,6 TDI Nur an Händler u. Gewerbe
€ 9 900,-- 96 000 km
- 09/2017
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-92690 Pressath -
Skoda Superb 2.0 TDI Combi Exclusive 4x4 Navi AHK SHZ
€ 11 490,-- 165 100 km
- 08/2015
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
151 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-47506 Neukirchen-Vluyn
To, co Skoda osiągnęła od roku 1991, to wielki wyczyn. Od tego roku Czesi są częścią koncernu Volkswagena i grają we własnej orkiestrze jedne z pierwszych skrzypiec. W porównaniu z marką Volkswagen samochody Skoda – właściwie Škoda, wymawiane także jako S(z)koda – są nadal bardziej pojemne i zdecydowanie tańsze – nie rezygnując przy tym z jakości. Od przełomu tysiącleci Skoda przechodzi do ofensywy również, jeśli chodzi o wybór wyposażenia. Podczas gdy Skoda Roomster jako kompaktowy samochód typu furgon wzbudza zachwyt rodzin, dystyngowana klientela cieszy się ze znakomitej Skody Superb. A SUV-em można nawet pojechać w Karkonosze. Skoda Yeti to z kolei krępy samochód terenowy bez miejskiej bufonady wewnętrznej reprezentowanej przez konkurencję z Ingolstadt. Nic dziwnego, że Skoda znajduje się bardzo wysoko na liście hitów rynku wtórnego. Tak wielu zalet i tak znakomitego auta za tak małe pieniądze nie zapewnia żadna inna firma-córka VW.
Poniższe modele Skody przekonują także jako samochody używane
Škoda - Jakość made in Czech Republic
Od założenia Laurin & Klement AG do fuzji ze Skodą
Wszystko zaczęło się od skargi. Václav Klement był księgarzem w czeskim mieście Mladá Boleslav i złościł się, że rowery wyprodukowane przez firmę Seidel & Naumann z Drezna nie były zbyt trwałe. Napisał więc skargę, ale nie znalazła ona uznania – ponieważ, co oczywiste, została napisana w języku czeskim. Drezdeńczycy nie mogli (albo nie chcieli) tego zrozumieć, dlatego też Klement razem z mechanikiem rowerowym Václavem Laurinem w 1895 roku założył własne przedsiębiorstwo. Laurin i Klement produkowali najpierw rowery, następnie do produkcji weszły motocykle i samochody. Motocykle dzięki swoim sukcesom w sportach wyścigowych były bardzo popularne. A samochody – od modelu Voiturette do typu C sprzedawały się tak dobrze, że Laurin & Klement AG do czasu I wojny światowej stał się największym producentem automobili w Monarchii Habsburskiej. Także później przedsiębiorstwo kontynuowało swój kurs na sukces. Do roku 1925 na rynek weszło kolejnych 50 modeli. Największe z nich były napędzane silnikiem sześciocylindrowym. W tym samym roku Laurin & Klement połączył się z Zakładami Skoda z Pilzna. Budowniczy maszyn z początku dostarczał osprzęt do fabryk cukru i browarów, ale później przerzucił się na produkcję stali i technologie zbrojeniowe. W latach 20. Skoda była już wielkim koncernem czynnym na rynkach międzynarodowych, który coraz mocniej udzielał się w sektorze cywilnym i budował wiele środków transportu, od lokomotyw po silniki samolotów. Po sprzedaży Laurin & Klement w nowej firmie-córce Skoda Auto została zachowana tylko produkcja samochodów. Rowerów i motocykli już więcej nie fabrykowano.
W latach 1945-1990 Skoda była częścią socjalistycznej gospodarki planowej
Auto, które odniosło sukcesy w późnych latach 30., a które weszło na rynek w 1937 roku, nosiło znamienną nazwę Popular. Krótko potem pierwsza Republika Czechosłowacka została zajęta przez nazistowską Trzecią Rzeszę. Skoda została przyłączona do państwowego Wielkiego Koncernu Zakłady Rzeszy Hermann Göring (Großkonzern Reichswerke Hermann Göring) i w ten sposób stała się częścią niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Produkowano tam używane do celów militarnych małe i terenowe samochody. 9 maja 1945 roku bomby trafiły w fabrykę w Mladá Boleslav, która na skutek tego ataku została w większości zniszczona. Dzień później dowodzenie przejęła Armia Czerwona. W październiku 1945 roku przedsiębiorstwo zostało upaństwowione , aż w końcu włączone do gospodarki planowej Czechosłowackiej Republiki Socjalistycznej. Pod koniec lat 40. produkowano w niej najpierw samochody ciężarowe, a na początku lat 50-tych znowu samochody osobowe. W NRD modele Skody były bardzo rozpowszechnione, przy czym używane samochody osiągały wyższe ceny od nowych, ponieważ na te trzeba było czekać kilka lat. Pierwsze wyprodukowane modele były pojazdami klasy kompaktowej i średniej. Cabriolet Felicia był uważany za flagowy samochód sportowy bloku wschodniego. Był on jednak budowany tylko do 1964 roku, a następnie zastąpiony przez 1100 MB-Coupé. Od połowy lat 50. wszystkie pojazdy Skody były wyposażone w silnik i napęd, które były umieszczone w tylnej części pojazdu. Skoda Favorit z 1987 roku była pierwszym modelem z napędem przednim i silnikiem zamontowanym z przodu. Ten wzorcowy samochód posiadał kompaktową karoserię, dużą klapę tylną, a także liczne komponenty od zachodnich dostawców. Szczególnym jasnym punktem tamtej epoki był szczytowy model 130 RS określany też mianem „porsche Wschodu”, ponieważ model okazał się bardzo szybkim autem. Zapewnił sobie zwycięstwo w swojej klasie na Rajdzie w Monte Carlo w 1977 roku i cztery lata później zdobył tytuł marki w mistrzostwach Europy samochodów typu tourer. Obecnie ten model Skody to raczej prawdziwa rzadkość. Wariant limuzyna Skoda 130 czasem jeszcze pojawia się na rynku samochodów używanych.
Od roku 1991 Skoda jest częścią koncernu Volkswagen
![]() ![]() |
model Skody | rok produkcji | cecha szczególna |
---|---|---|---|
mały samochód | Skoda Citigo | od 2011 roku | Opiera się na VW! |
mały samochód | Fabia III | od 2014 roku | Wersja wyścigowa nosi nazwę R5. |
Samochody kompaktowe | Rapid | od 2012 roku | Opiera się na budowie auta kompaktowego, specjalnie opracowanego na potrzeby krajów rozwijających się i krajów nowo uprzemysłowionych. |
klasa średnia | Octavia III | od 2012 roku | Dostępna jako limuzyna z nadwoziem sedan, kombi, w wykonaniu sportowym RS, w wersji offroad-Scout, CNG-model z napędem gazowym, RS jako samochód z napędem na cztery koła. |
Wyższa klasa średnia | Superb III | od 2015 roku | Powstał w oparciu o elastyczną i modularną zasadę poprzecznego pudła samochodu stosowaną w VW, co zostało wykorzystane też w modelach Volkswagen Golf i Volkswagen Passat. |
Minivan | Roomster | od 2006 do 2015 roku | Produkcja jest zawieszona i nie jest planowany następca. Od roku 2010 dostępny także w oszczędnej wersji GreenLine. |
Kompaktowy SUV | Yeti | od 2009 roku | Dostępny z napędem przednim i na cztery koła, od 2013 roku powstały dwie serie: City i Outdoor. |