- Strona startowa
- Samochod
- Daewoo
Aktualne oferty dla Daewoo
-
Daewoo Lanos 1.5i SE
€ 1 500,-- 146 562 km
- 03/2000
- 63 kW (86 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-7033 Mons -
Daewoo Nubira 1,8 CDX,*82752KM*Klimsautomatik
€ 1 950,-- 82 752 km
- 02/2004
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-37412 Herzberg am Harz -
Daewoo Leganza 2.0 SX TÜV 02/2025 *19.900KM*
€ 2 690,-- 19 900 km
- 12/2000
- 98 kW (133 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
9,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
245 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36282 Hauneck -
Daewoo Nubira 1,6 SE Cool
€ 2 350,-- 176 000 km
- 04/2004
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
178 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-41066 Mönchengladbach -
Daewoo Rezzo 2.0 CDX
€ 1 800,-- 140 000 km
- 11/2003
- 89 kW (121 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
236 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-87669 Rieden am Forggensee -
Daewoo Nubira 1,8 CDX
€ 1 599,-- 142 000 km
- 11/2004
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-06729 Elsteraue -
Daewoo Evanda 2.0 CDX
€ 2 990,-- 76 820 km
- 01/2004
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
213 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-09116 Chemnitz -
Daewoo Rezzo 2.0 CDX-AUTOMATIK-KLIMA
€ 1 650,-- 117 000 km
- 10/2003
- 89 kW (121 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
236 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-10245 Berlin -
Daewoo Kalos
€ 900,-- 164 000 km
- 07/2006
- 53 kW (72 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-44329 Dortmund
Podczas gdy japoński przemysł samochodowy w latach 70. XX wieku planował ekspansję i rozpoczynał globalnie wprowadzać swoje produkty na rynek, w sąsiednim kraju – Korei Południowej - zastosowano taktykę, która z pewnym opóźnieniem czasowym podążała za japońskim przykładem. Dopiero na początku lat 90. wieku wprowadzono do Europy niedrogie samochody takich producentów jak Hyundai, Kia i Daewoo w klasie małych samochodów i w klasie kompaktowej. Daewoo jako najstarszy producent samochodów Korei Południowej, założone w 1937 roku współpracowało w swojej ofensywie eksportowej z amerykańskim producentem General Motors (GM). W 1995 roku zaprezentowało samochód Nexia, który był jednym z pierwszych kompaktowych modeli w Europie, po najmniejszym Daewoo Tico. Pojazd ten bazował na modelu Opel Kadett. Wraz z zaprojektowanym przez sam koncern Daewoo małym samochodem Matiz, Koreańczycy trzy lata później dokonali przełomu na rynkach europejskich. W trakcie konsolidacji południowokoreańskiego przemysłu samochodowego pod koniec lat 90. marka Daewoo straciła jednak swoją samodzielność, a firma GM w 2002 roku zapewniła sobie większość udziałów w przedsiębiorstwie. Od 2005 zrezygnowano w końcu z nazwy marki Daewoo wszędzie poza Koreą Południową, a samochody produkcji południowokoreańskiej weszły na rynek na całym świecie pod szyldem tradycyjnej marki GM, czyli Chevroleta.
Od 1991 roku firma Daewoo jest obecna z małym samochodem na europejskich rynkach
Wraz z najmniejszym samochodem Daewoo Tico, który w zasadzie był kolejną wersją Suzuki Alto, Koreańczycy od 1991 roku mogli poszczycić się sukcesem na rynku, zwłaszcza w krajach wschodnioeuropejskich. Jego następca, Daewoo Matiz, od 1998 roku produkcji zawojował swoją nową, włoską stylistyką, stając się reprezentantem marki Daewoo także w Europie Zachodniej. Druga generacja Daewoo Matiz schodziła z taśmy w 2001 roku, zanim wraz z wprowadzeniem nowej generacji samochodów wiosną 2010 – została przemianowana na Chevrolet Spark. Ponadto w klasie małych pojazdów marka Daewoo od 2004 roku produkcji była reprezentowana przez limuzynę typu hatchback, Daewoo Kalos, która od 2005 podczas reorganizacji firmy GM zmieniła nazwę na Chevrolet Kalos i rok później można ją było nabyć także w Europie z nadwoziem sedan pod nazwą Chevrolet Aveo.
W 1994 roku firma Daewoo odważyła się na klasę kompaktową
Powstały w kooperacji z GM Opel Kadett samochód Daewoo Nexia był w 1994 roku pierwszym modelem, którym Koreańczycy odważyli się wejść w europejską klasę kompaktową. W 1997 roku model Nexia został zastąpiony przez Daewoo Lanos, który w 2004 wyparto samochodem Daewoo Lacetti. Po przemianowaniu marki powstał Chevrolet Lacetti, który jako limuzyna sedan i kombi wszedł na rynek pod nazwą własną jako Chevrolet Nubira, a od 2009 roku dystrybuowany jest jako Chevrolet Cruze. Oferta została rozszerzona przez oparty na modelu Nubira kompaktowy van Daewoo Rezzo, który od 2000 roku produkcji fabrykowany był przez osiem lat.
Modele klasy średniej Daewoo
Zaprojektowany już we współpracy z GM Daewoo Espero, wyprodukowany na bazie modelu Opel Ascona, był w 1995 roku pierwszą limuzyną, którą Koreańczycy oferowali w klasie średniej klientom europejskim. Gruntownie odnowiony model wszedł na rynek w 1997 roku jako Daewoo Leganza, zanim w 2002 został zastąpiony przez znacznie dłuższy Daewoo Evanda. W 2006 roku firma GM przedstawiła jego następcę, samochód Chevrolet Epica, kolejny model wyprodukowany przez fabryki Daewoo w Korei Południowej.